fredag 1 augusti 2008

ny design mm.

har jag äntligen fått rätt på min nya design. Har haft headern liggandes länge på skrivbordet men inte fått rätt på det, sen igår hjälpte älsklingen mig. Han kodade om lite o flytta på lite text osv :) Så nu är jag supernöjd, men man vill ju göra en ny hela tiden :)

Idag har vi varit ute på äventyr, änna borta i Hässleholm har vi varit, tog tåget dit :) Går ju igenom det rätt snabbt o sen när vi skulle hem med 12.18 tåget var det sjukt med folk. Massa anslutningståg osv, så det blev till o stå upp o trycka sig fram bland allt folk med barnvagnen, mindre kul men det gick ju det med.

Ikväll blir det grillade grillspett, potatis o god kall bearnaiesås *jumjum* o på måndag börjar allvaret på riktigt :)

Nu sk ajaut till la familia.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha din elaking, svankar lite me ryggen så ja ser dubbelt så stor ut på bilden nästan...ir nåt, sen e jag mätt me :-P hahahahahaa

Anonym sa...

Nu la jag upp lite fler pics, orkade inte igårnatt haha. puss. Fin design förresten