måndag 4 augusti 2008

jul

ja du läste rätt :) Jag har redan börjat fundera på julen. Ska ju fira jul hemma för första gången. Problemet är alla hundar hit o dit o tider som ska passa alla. Ahja vi får se hur det blir, men alla som läser känner väl mig o vet att jag är expert på o grubbla fast det är över 4 månader tills det är julafton :)

Dagen har ändå gått skapligt, lite långsamt men helt ok. Men Alwin är sjukt olydig när det bara är jag hemma, så påfrestande för tålamodet kan jag säga. Men det blev iaf en tur till eko för inköp av lite blommor o krukor, Alwin skrek sig igenom det mesta av eko pga att han inte fick köra en liten kundvagn. Kände inte att jag kunde köra egen vagn + hålla koll på honom o hans lilla vagn. Så han fick minsann skrika :)

Prata med mamma innan, vi ska ju börja träna men vi vet inte var. Friskis är uteslutet eftersom där inte finns några pass vi kan gå på pga tider. Sen tänkte vi då börja på gym, o friskvårdshuset har ju både gym o gympa o allt ... blir ju lite dyrt men vafan vill man va fin får man lida :) Har iaf inte ätit nåt onyttigt alls idag o druckit massa vatten vilket resulterat i X antal toabesök :)

Ja det var vad jag behövde skriva av mig för ikväll.

Inga kommentarer: