onsdag 30 juli 2008

stolt

måste ju bara skriva hur stolt jag är över Alwin, igår morse o likadant imorse så sa Alwin till innan han skulle göra nr 2, så vill han sätta sig på pottan o göra vad han ska :) Sen nu när han var ute o bada i poolen så kommer Björn in med honom o säger att Alwin behöver gå på pottan o då gör han nr 2 igen :) Min lilla pojk börjar bli stor :(

I förmiddags var Jennie med familj här på fika, massa trevligt. O nu i eftermiddag/kväll kommer Linus o Johanna på besök, ska bli kul :) Dom kunde ju inte komma i lördags så då kommer dom idag istället :) Tur man har vänner som kommer o hälsar på även om man flyttat ut på landet :)

Superhärligt väder idag med, men ska tydligen bli sämre till helgen med massa åska o skit, får se om dom har rätt eller inte. Ska iaf njuta nu de sista dagarna på Björns semester :) Får väl ta en sväng på stan med eller nåt.

Imorrn är det dags för mina akasse pengar at komma, men har ff varken fått nån utbetalningsspecifikation eller preliminär utbetalning på min sida. Så lär väl inte få några pengar, men då vet jag en som kommer ringa dom direkt när dom öppnar. Ringde ju dom i förra veckan o fråga om det kommer nåra pengar eftersom det inte kommit upp som en preliminär utbetalning o hon jag prata med sa att det kommer komma, bara att dom inte hunnit kolla på det än. Så får hoppas hon tala sanning. Är förvisso bara rena "kladdepengar" för oss men hade varit kul o kunna unna sig lite med när man väl har chansen :)

Nu ska ja ner o ta ut min sockerkaka ......

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha visste att det inte skulle dröja så länge te du upptäckte scrapblog :-P Kul!

Anonym sa...

Oj va fin bloggen blivit:) Kram T

Anonym sa...

Jättefin header! ;) Va duktig Alwin är!! VI har precis börjat med Wilma... ganska bra att hon säger till efter hon har gjort både nr 1 o 2 !! haha Ha det gott! KRAM