tisdag 5 augusti 2008

hemskt

är helt förstörd, Alwin lyssnar inte på mig för fem öre, gör bara tvärtemot o sen när jag säger till honom på skarpen (precis som björn gör) så bara skrattar han o skriker åt mig. Fick gråta en skvätt här innan :( Tappar tålamodet för fort också så jag skriker tillbaka istället för o tala lugnt o bestämt till honom. Ska dan fortsätta så här så vet jag inte om jag kommer orka med den. Men det är väl så här det är o vara förälder ibland, kan ju inte alltid vara en dans på rosor. Sen har han ju börjat vakna kl 6 också o vägrar somna om. Tog ändå in honom i sängen o försökte få honom o vila men inte fan ska han göra det, han gör allt annat istället. Tex ligger o sparkas, knips o är allmännt hemsk. Får hoppas denna fasen går över snart, för får bannemig hoppas det är en fas :)

Inget o göra idag heller o det ska väl börja regna igen om man får tro smhi. Sit kul o sitta inne en till hel dag :( Får väl försöka gå ut om vi så ska ha regnkläder på oss.

Nu ska ja hoppa in i duschen, har tillomed fått spänna fast Alwin i matstolen för han inte ska hitta på bus ......

3 kommentarer:

Anonym sa...

Amen lilla gumman då, fy va jobbigt för dig. =(( hemskt när man är så på bristningsgränsen och börjar gråta. *krama om*

Anonym sa...

usch, jag känner igen det där... då vill man bara dra täcket över sig... ha d gott ändå, kram

Anonym sa...

Låter som att du har det roligt, not!! Snart ska vi iaf. hitta på nåt skoj:) Kramis