söndag 10 augusti 2008

familjedag

idag har vi varit på Väla, ikea, pc city o toys'r'us :) Alwin blev skit arg när vi gick ifrån leksaksaffären för han fick prova en sparkcykel o sen när vi då sklle gå blev han super arg, stackaren. Har haft en härlig dag tillsammans med familjen :) Köpte lite smått o gott. Vi har ju pratat om o köpa en ny skrivare, för Alwin har ju fördärvat den vi hade. Så har Björn hittat en bra på nätet till ett bra pris, sen inne på pc city hade dom minsann den skrivaren för samma pris som på nätet, så vi slog till :) Ska skriva ut lite kort o sätta in i ramar o få upp, har ju inga kort alls knappt.

Imorrn förmiddag kommer Jennie o Elias på lite kaffe. Längesen vi sågs så har väl en del o tjabba igen :) Sen får jag ju då reda på om jag får jobbet eller ej *pirrigt* Fan inte roligt o va arbetslös, man blir alldeles förslappad o orkar knappt jobba känns det som. De som varit arbetslösa en längre tid vet vad jag pratar om :)

Sitter o kollar film, men va reklam så jag tänkte passa på o blogga, en helt ok film. Tror reklamen är slut nu så får väl återgå så jag inte missar slutet :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en mysig dag:) 3 dagar tills semester nu:) Kram Tina

Anonym sa...

Mysigt! själv har jag tittat på hundvalp, letat bostadsrätt och varit i stallet och galopperat för första gngen. Och du, det heter "skitarg" ;)

Anonym sa...

Hoppas du får jobbet. Vart har du sökt? Kram Johanna