torsdag 7 augusti 2008

torsdag

idag har allt kännts lite bättre. Har fått prata av mig lite med olika vänner :) Har varit på lunchdate med Amelie idag o det var mycket trevligt. Dock blev det liiite svårt att få Alwin att somna när vi kom hem strax efter 13, han somna nog inte förren närmare halv 3 :)

Imorrn är det dagen D, är sjukt nervös. Men det är bara att försöka ta det lungt o tänka på nåt annat :) Kanske bara sabbar om jag är för nervös, men svårt o styra över de där nervösakänslorna. Ska iaf luncha med Tina o sen ska hon ta lilleman o sen ska vi umgås o snacka litta skit :)

Är väldans trött idag, får bli en tidig kväll, hoppas bara jag kan somna :) Hepp .... ska jag avlägsa mig. Inget intressant skrivet alls men så kan det va.

2 kommentarer:

Anonym sa...

LYCKA TILL IMORRN GUMMS! Kommer gå skitbra. Vilken tid skulle du va där? Ska tänka på dig då!! Puss

Carolin sa...

kl 13 ... så sjukt nervös .. men ska försöka ta det som det kommer :)