måndag 4 augusti 2008

ösregn

shit vad tråkigt jag har, dan kommer säker gå super långsamt. Regnet det bara öser ner o idag har Björn börjat jobba. Det bästa med allt är att Alwin börjat älska Teletubbies, så nu sitter han ute i soffan o kollar på dom. Har en 4-5 filmer som han kan kolla på :) Så härligt.

Har hört med alla jag känner idag men ingen har tid eller kan träffa oss :( Men det ska väl gå ändå, det får ju gå. Funderar på att ta en tripp till eko i eftermiddag, måste köpa 2 krukor för Björn slog itu/tappa en i lördagsnatt när han skulle ta ner persiennen i sovrummet. Min fina ikeakruka :(

Idag börjar mitt nya liv, ska bannemig gå ner i vikt nu, har gått upp allt det jag gick ner när jag givk på viktväktarna, fanimej illa. Men med lite träning o bättre mat ska det nog gå vägen :)

Får ta o surfa in på ams.se o kolla om det kommit upp några jobb att söka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till äta bättre och träna mer klubben ;) Slutar 13:30 på torsd ser jag, så antingen då eller på fredag passsar mig!! Kram kram T