torsdag 14 augusti 2008

torsdag

snart är det helg :) Iofs en hel torsdag o en hel fredag kvar men det närmar sig iaf :) Körde ju ut till mamma o pappa igår, fick lite sällskap o sen då fick jag hem både täcke o säng. Prata lite badrum med pappa med, så på lördag ska jag o Björn o givetvis Alwin köra ut till kakeldax o kolla ut lite kakel. Vill bara få iordning på badrummet nu. Visst det fungerar perfekt som det är men vill ha det fint :) En hel djungel hur man vill ha det ju, o sen när det är 2 viljor inblandade kan det bli problem, men får hoppas jag vinner :) *haha*

Får se hur vädret blir idag, eventuellt blir det en träff med Tina, men vi ville ut o promenera o just nu inbjuder ju inte vädret till nån promenad precis. Men kanske hon kan låna en bil o köra ut här, vi får se när hon vaknat hur det blir :) En annan vakna ju första gången 5.33, då Alwin vakna, sen somna han om till 5.59 o sen har han hållit låda sen dess. Jätte kul. Lät han ligga kvar i sin säng, så jag tror han somna till lite då o då eller var det bara jag som somna o upplevde allt som tyst :) gick in o hämta honom vid 7 sen har vi varit uppe.

Nu är det Teletubbies på tv, som varje morgon i detta hus, så jag kan sitta o blogg i lugn o ro :) Ska försöka ladda hem lite fler filmer för är så trött på dom vi har :)

Vinkevink

Inga kommentarer: