onsdag 13 augusti 2008

äntligen lite sol

hoppas att detta vädret håller i sig så man kan vara lite ute sen. Tänkte ut o cykla en runda faktiskt, får se hur långt jag orkar :) Bra motion iaf med 0 växlar o 14 kg på pakethållaren :) Annars bjuder väl inte dan på så mycke, tänkte bara köra ut till Rinkaby i eftermiddag o hämta Alwins täcke, har haft det som mjukt underlag i resesängen, men det känns som han behöver det på nätterna nu. Kall om fötterna o benen när han vaknar ju, fast då har han ju inget påslakan heller på sig, alldeles för lätt att sparka det av sig :)

Tacka vet ja Teletubbies enda gången Alwin sitter still, o hotar man med o stänga av om han nu lämnar soffan så hoppar han snällt tillbaka :) Imorse efter frukosten vägde jag ca 2 kg mindre än förra måndan, fasen inte illa det o jag har inte ens börjat träna än. Gör mina situps på kvällen men det har jag bara gjort i 2 dagar :) Gött när man ser resultat. Var ju så nära på o köpa en båse med nallar på maxi igår men hängde minsann tillbaka den *stolt*

Hepp får väl förbereda mig för cykelturen här ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

heja heja! gott o gå ner utan att "göra" nåt ju! hihi