tisdag 5 augusti 2008

kväll

resten av dagen har flutit på bra, bara lite mindre hyss från Alwins sida. Annars har han varit mammas myspojke, så som det ska vara alltid tycker jag :)

Sitter här o är vrålhungrig, när jag skulle förbereda maten, köttfärsås, så hade ju fan färsen gått ut för 3 dagar sen så det blev till o äta mackor. Så idag har jag levt på lite gröt o mackor för resten. Tror minsann jag ska köpa hem lite lax o ha i frysen som man lätt kan steka upp till lunch, så gott ju.

Björn stack till Micke vid halv 8 för o bli klippt o har fortfarande inte kommit hem. Men han kan behöva lite tid med kompisar han med :) Visst jag får alltid ha Alwin med mig men sånt är livet ;) Ringde mamma innan o fråga om vi fick komma ut imorrn, för hon är ledig på onsdagar. O det fick vi så gärna. Hoppas på uppehåll så vi kan ut o promenera lite.

Är sådär lite småstolt över mig själv, har lyckats i hela 2 dagar :) Men idag var det bannemig frestande att köpa godis på konsum men icke. Hoppas hoppas jag är stark nock att klara av detta. Vill bli slim igen ju .... o inte ha en massa som bumsar rundor när man hoppar *hahaha*
Lyssna på lite gamla skivor innan, såna flashbacks man fick till disco på Rinkaby skola. Härlig tid det där :)

Nu ska ja minsann krypa ner i sängen o läsa lite.
Nattinatti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är som mig , idag har jag levt på mackor. O jag som tyckte att vi handla mycket på Maxi, men icke! Ska nog oxå köpa hem lax, för som du säger - Mycket gott! Och du, hoppas alwins fas går över snart! Kram

Anonym sa...

det är så här med, att jag alltid har wilma...!! heja, heja, heja för att inte bli godissugen! ... det är mitt stora problem me... pushar lite! :) kram