tisdag 12 augusti 2008

tisdag

denna dag verkar bli en tråkig dag. Enligt prognoserna ska det regna hela dan, får väl se om det stämmer. Jag hoppas på lite uppehåll så vi kan vara ute lite. Har absolut inget på agendan o det är sjukt tråkigt. Går ju knappt o vara inne en hel dag, men i nödfall får det ju gå, inte mycke o be för. Den där människan på Telisol hörde inte av sig igår, så jag antar att jag inte fick jobbet. Mailade henne igårkväll o fråga varför hon inte hört av sig när hon sa det, får se om jag får ett svar. Eller har hon bara inte hunnit ringa, det är bara o vänta o se om det kommer ett svar eller om hon kanske ringer o säger att jag fått det.

Fundera på o köra ut till mamma o pappa o va där o leka med Alwin, men förvisso kan jag ju då lika gärna va hemma för mamma o pappa jobbar ju. Men är det uppehåll är det roligare o gå där :) Vilka bekymmer man har då. Får kanske skicka iväg lite sms sen o höra om det är nån som vill umgås med oss :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag slutar vid 15 om ni fortfarande e rastlösa då, så kan du ju höra av dig:) Kram Tina