fredag 8 augusti 2008

fredag!!!

sådär nu var intervjun avklarad o även en heldag på stan med lunch o fika. Massa mys :) Det var en konstig intervju må jag säga, inte som intervjuer man är van vid. Massa konstiga frågor osv. Men man ska ju vara med om mycket innan öronen trillar av :) Nu har iaf nervositeten släppt, det är skönt bara det. Det gick väl inte super bra men inte heller dåligt så får väl ge intervjun ett ok :)
Hon som intervjuade var en 23-åring med otroligt bra människokännare. Efter de konstiga få frågor jag fick så sa hon "Nu vet jag vem du är o jag hör av mig senast måndag" Så så var det, tog va 8 minuter bara. Mycke o va nervös för 8 minuter :) Men en del frågor blev man ju helt ställd av så verka väl lite konstig jag med.

Nu ska jag ner o leka lite med Alwin innan Björn kommer hem, dom körde nu vid 16 så inte så länge tills vi kan hålla kväll o helg. Har köpt dippa o morötter *mums*

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det va en konstig intervju men jag tror ändå du får det! Ska hålla mina tummar för dig! Mums för morötter & dippa...o tacos som du höll på laga innan när vi babbla :-P