torsdag 28 augusti 2008

torsdag

var är solen? Fick för mig att det skulle vara sol ute idag men den har lyst med sin frånvaro. Men man börjar ju vänja sig vid det nu tyvärr. Ska hämta Alwin om lite mindre än 2 timmar, har han varit på dagis i 5 timmar idag. Sa inte ett knyst när jag gick idag utan han vinka glatt i fönstret på mig :)

Igår körde vi ut till Rinkaby efter dagis, jag o mamma gick en lång runda medans pappa passade Alwin :) Perfekt.

Den 13 september ska vi ha några av Björns kolleger på grillfest. Anette o Mats ska passa Alwin över natten så slipper vi ha honom med att ta hand om :) Skönare o bara kunna slappna av. Än så länge blir vi 10 stycken inkl oss själva, får se om det kommer fler anmälningar, sista dan är imorrn för det.

Imorrn ska jag o Tina ut o promenera o snacka lite skit, blir säkert kaffe med :) Hon ska eventuellt låna sina föräldrars bil så hon kan komma hit, trevligare o gå på landet ju :) *haha*

Allesförnu

Inga kommentarer: