torsdag 7 augusti 2008

.....

jag har en sån stor klump i magen o kommer väl ha tills den dag jag får reda på om jag får jobbet eller inte. Har iaf fått lite positiva reaktioner på barn som är länge på dagis om dagarna. Om jag skulle få det får vi helt enkelt prova om han klarar av att vara på dagis så länge. O förhoppningsvis kan ju mor -och farföräldrar ställa upp o hämta nån dag i veckan så blir inte alla darna lika långa.

Så jäkla trist när man väl får en chans, så ska allt bara kännas så jobbig. Men vem vet jag får kanske inte ens jobbet .... så har jag gått o mått dåligt helt i onödan. Ja det är inte lätt o vara en grubblare helt enkelt, ni som är likadana förstår ju mig :)

Idag ska vi in till stan o luncha med Amelie, blir väl grafitti som är så gott. När jag vägde mig i måndags o sen nu imorse så har jag gått ner 1 kg, fan inte illa :) Sånt ger motivation kan jag lova.

Imorrn blir det date med Tina, o sen när jag ska på intervjun så ska hon passa lilleman, som förhoppningsvis sover då, men det är ju inga garantier när vi inte är hemma :) Nu ska ja ut o kolla lite Teletubbies med Alwin. hejhej

2 kommentarer:

Anonym sa...

håller tummar o tår att du får jobbet... ;) han kan gott va vaken så tina får lite att göra! hihi kan hon behöva! jag frågade om hon ville ha wilma me! ;) men det va ett blankt nej! undrar varför? två vildingar!! haha kram

Anonym sa...

Hahaha... man märker ju vem det är som är ens sanna vän här :) Hann får gärna va vaken så kan vi busa i Tivoliparken om vädret tillåter. Kram