onsdag 27 augusti 2008

onsdag

idag är det en månad sen jag slutade äta godis o dricka vanlig läsk. O idag mätte jag mig, blev helt chockad. Har minskat 5 cm runt magen o 5 cm runt midjan :) Har minskat på alla mått :) Blev super glad, sånt här sporrar mig till tusen.

Den 17/9 ska jag o mamma på styrketräningsintro på friskis, så nu jäklar ska vi bli slimma :) Lillemannen är på dagis nu, han sa mamma efter mig några gånger men sen när vi vinkat så verka allt ok. Dom skulle ju äta frukt efteråt så då blir ha nnog glad igen om inte annat :) Ska ut till mamma o pappa efter dagis, det var pappa som undra om hulliganen kom ut idag så då gör vi det. Ska inom maxi först o kolla om dom har mockasiner till Alwin, dom har ju så halt på golvet där.

Gjorde klart Alwins bok till dagis igårkväll, blev sjukt nöjd. Dom har ju en bok som handlar om dom med kort på föräldrar o släktningar, så tittar dom i den ibland om dom saknar föräldrarna osv :) Sött ju. Ska bara komma ihåg o lämna den idag med :)

Igår möblerade jag om lite på Alwins rum, blev jätte bra o mycke mer plats. Ställde ut hans tält med alla gosedjuren under trappen, det utrymmet utnyttjas ju inte ändå :) Perfekt.

Hepp ... får se vad jag ska hitta på här ......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja!
Ska du börja styrketräna? Då kan vi ju träna tesammans nån gång! Bra jobbat med vikten förresten!
/Jennie

Anonym sa...

hej o grattis me vikten! att bryta några vanor funkar!! ;) ha d bra, kram kram