onsdag 29 oktober 2008

yay mitt paket låg i brevlådan idag. Ska inviga mitt nya shampo o balsam imorrn o sen komemr håret glänsa värre än nåt annat ska ni se :) *haha*

Har suttit o försökt fundera ut vad jag o Alwin ska göra imorrn. Är ju lediga hela dan. Ingen som kan fika o ingen att umgås med ..... får väl helt enkelt ta en brottningsmatch med dammråttorna. Tog med fungret ovanpå Alwins skötbord häromdan o det skulle jag inte gjort :) men jag fick ju iaf reda på att det behöver torkas av ...... hemsk människa är vad jag är.

Har inget o skriva egentligen ...... så detta blev ännu ett ointressant inlägg från mig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag ju riktigt dansesugen, kanske ses i dimman:) Önskar jag kunde fikat med er imorgon, men nej då jag måste ju tenta. E faktiskt nervös nu... usch! Hörs o ses! Kramis

Anonym sa...

du får jättegärna komma & jobba me mig om du har tradigt :-P haha. Jag förväntar mig att håret glänser som fan på lördag då :-P