måndag 20 oktober 2008

nu är finally badrummet klart. Bara städning, sätta in alla grejer, spegel o badkar som fattas. Ville ju inte sätta in badkaret förren efter jag städat undan den, o ang spegeln så ska pappa fixa några klossar vi kan sätta bakom ... har nämligen uttag till en framtida lampa som kommer mitt där spegeln hänger så den måste komma ut lite :) Blev superfint iaf, ska ta bilder sen när det verkligen är helt klart :)

Ikväll blir det hudvårdsparty hos Jennie, se vad det kan vara för nåt :) Igår körde ju vi mormor o morfar hem så jag fick en peng av mormor så på torsdag ska jag gå o klippa mig :) Ska fråga råd ang schampoo o balsam med .... skulle vilja prova nåt "riktigt" sådant istället för de man köper i vanliga affären. Får se vad det blir av det :)

Ja det var väl vad jag hade just nu ......

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha gå inte in te den galna kärringen & fråga bara ;-) Du vet vem jag menar va??? ;-)

Carolin sa...

haha ja :) ska fråga där jag klipper mig, för in på det andra stället får jag inte :)

Anonym sa...

haha nä jag tänkte väl det :-P. När kommer badrumsbilderna upp? Nyfiken här ju