lördag 25 oktober 2008

Lördag hela dan :)

Idag har vi minsann hunnit med mycke o klockan är bara halv 2 :) Har varit på tippen 2 rundor, sen när Alwin lagt sig gick jag ut o städa bilen o Björn fixa i garaget. Sen när bilen var städad räffsade jag löv, så duktig man varit :) O nu när Alwin snart vaknar ska vi montera ner dörrarna här uppe o köra ut med dom till Rinkaby, dom ska ju sprutmålas nästa vecka. Sen ska vi till eko o köpa färg till fönstret o dörrkarmen på toaletten, tvätta bilen, o sen köpa packning till blandare i duschen. just nu har vi inget vattem här uppe för packningen gått sönder, så igår när jag kom in där trampade jag i en gigantisk vattenpöl. Har aldrig sett så mycke vatten på ett golv förut :)

Så denna dan lär ju gå i ett jehu. Sen imorrn är det ju dags för Trelleborg o kalas. Kan ju bara se framför mig hur Alwin springer runt o ska pilla på ALLT. Sen om nu hundarna med är med kan jag ju bara föreställa mig kaoset ......

Nu ska jag gå ner o fixa med dippan till pärorna ikväll.
Vinkevink

Inga kommentarer: