onsdag 8 oktober 2008

onsdag

sådär nu är det bara lite fog på golvet som fattas sen är badrummet klart :) Sen ska ju jag o mamma åka till ikea på lördag för att byta handfatet, så ska rörmokaren komma nästa vecka o installera allt, wcstol, blandare osv :) Björn ska ringa Magnus ikväll o bestämma vad vi vill ha för spotlights så det med blir klart. Har ju dock ff ingen lampa att ha ovanför badrumsskåpet, men det kanske kan vänta?! Annars kan det i värsta fall dröja länge innan vi får nåt ljuse där inne :)

I eftermiddag ska vi in till stan, ska träffa Tina o sen harjag några ärenden. Måste bla köpa tunna vantar till Alwin, är ju snorkallt ute nu för tiden. Förutom igår då det var jätte skönt mitt på dagen, hoppas på en sån dag idag med.

Imorrn ska dom ta kort på dagis, så ska lämna Alwin redan halv 9, för då kommer fotografen. Hoppas det kan bli nåt bra kort iaf :)

Var o tränade med igår, så himla skönt alltså. Ska dit imorrn igen sen lär det inte bli nåt förren nästa vecka nångång. Får se när. Ska ju iaf på onsdag för då ska jag lämna bilen på service så ska mamma hämta mig o sen ska vi köra o träna. Vill se nåt resultat med snart ju ... ff samma mått. Ok det är ju bara 1 vecka sen jag sluta kränga godis .... tar kanske lite tid innan det blir nåt resultat då :)

Ja det var vad jag hade för denna gång :)

Inga kommentarer: