fredag 10 oktober 2008

fredag

jag blir så trött på ikea. Planen har ju varit hela tiden att åka till ikea i malmö imorrn för o byta handfatet. Så jag har hållit koll på hemsidan att dom har handfaten i lager, o hela veckan har dom haft 12st i lager. Sen idag när jag kollade har dom inga alls i malmö o enligt hemsidan har dom 12st på ikea Älmhult. Jag ringde kundtjänst o fråga om det stämmer, men han kunde bara se att dom inte har några. Så jag får ringa imorrnbitti o fråga igen, förhoppningsvis får Älmhult en leverans imorrnbitti *hoppas hoppas hoppas* annars blir det inget färdigt badrum förren v 45 då dom får in en ny leverans av handfat. Som sagt jag blir så trött. Håll alla era tummar att dom kommer in i Älmhult imorrn :)

Har jobbat idag o ska jobba imorrnkväll med. Gött med extra pengar :) Ger ju iaf lite mer att jobba en helg. Nästa vecka blir det inget jobb alls för elektriker o rörmokare (förhoppningsvis) ska komma, sen på onsdag ska jag lämna bilen på service o bli 1000-1500kr fattigare :( Men det är väl bra o göra en service då o då .........

Har precis kollat på Greys anatomy, bra som alltid. O nu kollar Björn på "My name is Earl" får väl gå ut o kolla lite jag med sen. Ska ta mig en surf innan :)

Vi funderar på att säga upp vår sketna iptelefoniabonnemang, det hackar ju ändå bara när man pratar i telefon. Så ska jag byta mobil o skaffa ett 3 abonnemang istället där man ringer gratis till det fasta nätet. Får se hur vi gör, ändå uppsägningstid till den sista november så har iaf oktober ut på oss att bestämma hur vi ska göra.

Lägger in en bild på hjärtat med när han leker med sina födelsedagspresenter.


Trevlig fredagskväll.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har du kollat Helsingborg med?? Söt lillkillen är:)Ha en skön helg! Kramis Tina

Carolin sa...

japp det har jag gjort, men finns ingenstans ... förhoppningsvis får älmhult en leverans idag .... annas blir et inget badrum förren i början av november :(

Anonym sa...

Va söt han e..Jag funderar med på skaffa 3 nu när mitt abonnemang går ut, telenor e svindyra och vi har ju inte hemtelefon heller så det blir ju en del pengar där på alla samtal hem te mamma ;-)

Anonym sa...

Hej Carro! du jag täntke på en sak, skulle vi inte slänga ihopa en liten tjejmiddag med tina tuva tina jö du och jag? träffas lite i all enjkelhet? träffade nämligen tuva på kvantum innan och vi tyckte det lät lite roligt att träffas, när vi inte är så många?

Anonym sa...

Ja absolit, dessutom så kände jag sist vi sägs att man inte har så mycket gemensamt med vissa... haha....