torsdag 9 oktober 2008

lite kort

efter påtryckningar ska jag lägga upp nåt kort på Alwin :) o även på ett nästan färdigt badrum. Ska dock tvätta/torka av både golv o väggar i helgen.
hjärtat äter äpple :)

I eftermiddags kom först mamma på besök, sen kom Anette o Ida o hundarna så vi gick en runda o tjabba lite :) Alltid lika trevligt. Nu är älskling iväg o klipper sig hos Micke, behövs ju kan jag säga. Jag har köpt mig en liiiiten godispåse som jag ska kränga. Provade mina gamla nudiejeans innan, o jag fick bennemig dom på mig, så kanske inte så smart o äta godis då, men inte blir jag tjock av en liiiiten påse :)


som sagt en bild på ett nästan färdigt badrum :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint det blir, fräscht!!

Anonym sa...

hmm konstigt att min kommentar inte kom som jag la igår, jaja, det ser jättefint & fräscht ut iaf. Skönt & få det fixat. Puss

Anonym sa...

Det kommer ju bli jättefint!