fredag 31 oktober 2008

fredag

idag blev våra dörrar klara så mamma o pappa var så snälla så dom körde ut o lämnade dom här. Jag jobba ju ända till 16. Så nu har vi fina vita dörrar :) Svärmor o svägerskan har med hittat hit så nu gäller det att jag passar mig för vad jag skriver ;) *haha* skämt åsido. pappa läser ju med här, men inte tänker jag ändra på nåt för det, har ju inga hemligheter ;)

Kollar lite på idol ikväll o äter negerbullar. Innan ikväll åkte vi till China wall o hämta mat, det var gott kan jag lova. Har även hunnit med att kolla på Greys Anatomy, lite sega avsnitt just nu men det lär säkert bli bättre o mer spännande längre fram.

Imorrn är det lördag, som jag ser fram emot detta. Blir skjutsad in till stan vid halv 7 imorrnkväll o sen får jag som sagt ta nattabussen till Rinkaby. Hoppas jag hittar "hem", får väl ta o packa ner en ficklampa eller nåt i min lilla partyväska.

Imorrn förmiddag blir det träning med mamsen, o sen hem o ungås med la familia. Förresten så har snälla pappa brännt ner Krofu filmen på dvd så den ska vi kolla på imorrnkväll o minnas gamla goa tider :) Tack pappa :)

Nu börjar idol igen, hejsvejs

3 kommentarer:

Anonym sa...

Yay KORFU!! hahahahah

Anonym sa...

Ser ut att bli Grand för oss imorgon om jag inte blir sjuk dvs. mår sisådär :S Kanske ses i dimman:) Kram Tina

Anonym sa...

Jasså svärmo och svägerskan håller koll på vad du skriver!
Jag ska inte va sämre. Svärfajjan kommer att lusläsa allt du skriver i din blogg och sedan blir det husförhör på allt jag inte gillar.
Nej Carro, lugn och fin. Du känner väl mig ganska bra, brukar inte vara den som kritiserar.
Så pladdra du på i lugnan ro.
Vi tittar in imorgon em. vid 14 tiden cirkus.
Svärfajjan
Ps. Hälsa och krama Lillpuppe från farfar, Ds