tisdag 14 oktober 2008

nu är lilleman lämnad på dagis o jag sitter här. Ska luncha med Amelie lite senare, får se vad jag hittar på tills dess. Har egentligen massa att göra men ska bara orka ta tag i det också. Imorrn ska jag ju va i Rinkaby hela dan, eller först träning o sen Rinkaby. Ska ju lämna bilen så mamma får skjutsa mig. O är inte bilen klar tills Alwins ska hämtas får jag åka med han i knät den lilla biten, tar emot men vad fasen ska jag göra? Ahja vi får se.

Snart är det dags för badrummet att bli helt klart, bara längtar tills alls fungerar o man kan börja sätta upp fina handdukar o ljus osv, ska inviga badkaret i helgen minsann :) *mys*

Ja vad mer finns o förtälja? Inte så mycke. Jo var ju i Helsingborg i söndags, åkte inom ikea på hemvägen för att köpa handtag till inredningen. O gissa om inte ett handtag inte går o skruva fast. Så nu får vi va utan handtag på högskåpet tills jag pratat/fått svar av ikea. Dom kanske kan skicka ett nytt o jag skicka tillbaka det vi har?! Typiskt att inte nåt kan klaffa :) Men vi har ju all inredning o det är huvudsaken. Blev skit bra med handfatet med fast vi inte gilla det nån av oss, men det är väl en vanesak :)

Nu ska ja fixa till lite här ... ska möta Amme kl 11 på stan, så får ju roa mig med nåt tills dess :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh bada är ju så himla lövley, jag längtar tills mitt badeförbud går ut så jag kan plaska skumbad varje kall ruggig kväll. Ses snart gumman. Ser fram emot det. Puss