onsdag 22 oktober 2008

ljusparty

igår var det då dags för att gå på ljusparty hos svärmor. Handlade för 455kr ... ajajaj :) En aromabrännare o sen ljus till det, kommer bli fint i badrummet o dofta underbart. Ikväll ska badkaret in, o sen ska jag ta kort så ni får se förvandlingen :)

Nu i eftermiddag har jag o Alwin först varit på eko, köpte en tandborstmugg o sen lite små förvaringslådor att ha i "byrån" i badrummet. Sen åkte vi till Biltema för att köpa en tråghylla att ha i hörnan vid badkaret så vi kan ha Alwins baddjur o lite schampoo osv :) Blev skit snyggt, fästs bara med sugproppar som dom dolt med kromade knappar. Helnöjd blev jag.

Imorrn blir det träning, frissan o sen lunch med Amelie. O på fredag är det jobb hela dan, härligt o ha nåt o göra minsann :) Har dock hört att det blivit jobbigare o stressigare, men det får jag ju överleva, klarar dom andra det så gör väl jag det som bara gästspelar ibland. Ska dock vara på andra huset imorrn :)

Ja det var väl det ...... det enda som fattas i badrummet nu är spegeln o gardinstång. Pappa ska ju hjälpa oss med spegeln o sen kan väl Björn skruva upp stången sen. Ska ju måla fönster o foder innan med kanske .... får väl bli en till tripp till eko i helgen då o köpa färg :)
Vink

Inga kommentarer: