onsdag 29 oktober 2008

dagen

dagen hittintills har bjudit på träning o sen en runda på stan med Amelie. Var först o luncha på graffiti sen blev det några affärer på det. Hitta ett linne till lördag, har kollat på detta fast i våras o nu var det halva priset perfekt. Hitta även en ny bh, vilket jag är i behov av. O sen den perfekta partyväskan såklart, kommer vara helt perfekt på lördag ju. Kommer öka stjärnstatusen på grand fullkomligt ;) *hahaha* Var inom systemet med för o köpa lite cider.

Snart är det dags att hämta Alwin, ska kolla brevlådan först o se om mitt paket från baresso.se kommit. Borde ju komma idag, isåfall måste jag köra till Vä till macken o hämta det :) Hoppas.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tog det flera dagar innan du blev godkänd kund hos baresso också? Märkligt..jag har inte fått nåt bekräftelsemail....

Anonym sa...

Jag visste inte att du hade egen blogg! Vad roligt! Du har redan en trogen läsare ;)

Anonym sa...

Fan va bra att du hittat skitbra musik!!! =) Fick du paketet idag?