lördag 11 oktober 2008

ikea

yay dom hade allt på ikea. Hade en liten byrå med lådor kvar så den snappa jag upp o dom hade massa handfat med :) Så ikväll tvätta Björn av badrummet en gång till, får se om det behövs mer annars så monterar vi ihopa allt imorrn innan vi ska köra till Helsingborg. Ska ju till en gammal klasskamrat till Björn, för han ska köpa hennes nintendospel. Jag vill helst bara vara hemma imorrn men har ju sagt jag ska följa med.

Har ju gått i ett idag. Kom hem vid 14.30 sen började jag jobba 15.30 o kom hem vid kvart i tio. Drygt men sånt är livet ibland. Ska bli skönt o gå o lägga sig kan jag säga, o jag har sovmorgon med imorrn :) Gött.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha bushen?? Iof så e ju Ovesholm mitt i city förstås :-P *skoja* Va bra att Ikea hade allt ni behövde. puss