måndag 1 mars 2010

Längesen sist får väl ta o uppdatera lite :) allt för att "slippa" läsa "läxan" tills imorrn :)
Ska se var jag ska börja ...... hade tenta i tisdags förra veckan, kändes som det gick helt åt skogen, eller iaf halvt då jag pluggat på helt fel saker. Sen var det lite sportlov, hade Alwin hemma resten av veckan o sen hade Björn tagit semester torsdag o fredag. I torsdags tog vi en dagstripp till Väla, blev lite ikea också :) Sen i fredags var pappa här o kollade då vi trodde varmvattenberedaren läckte, o vi upptäckte att den var fuktig baktill så pappa ringde en rörmokare som sa att den får bytas ut. Visst tänkte vi .... om någon vecka eller så typ .... sen var vi hemma hos mamma o pappa på fredagskvällen för mamma fyllde år o när vi kommer hem står det vatten i hela tvättstugan o det sprutar ut vatten genom ett litet hål i beredaren ..... kul värre.

Så nu har vi fått en tillfällig varmvattenberedare så vi iaf har lite varmvatten o nu blir det till att renovera hela tvättstugan, vilket vi tänkt göra men inte just nu :) Sämsta timingen med för pappa åker till Thailand på lördag så golvet får vänta tills han kommer hem, men väggar o så kan vi ju fixa själva :) Kommer bli fint när det är klart, men stressad har jag varit över att det kommer kosta massa. O vi som planera att fixa garaget i vår med ny panel, ny garageport o sen även en ny ytterdörr men det får väl vänta misstänker jag. Får väl vänta i se vad detta kalaset kommer gå på .... har kanske pengar så det räcker utan att låna mer av banken :)

Igår var svärföräldrarna på besök, lite fika o prat. Sen åkte vi in till BK alla 5 för lite kvällsmat *gotte* Idag började ju då skolan igen med en ny kurs, har ingen tenta denna gången utan ett arbete där vi ska jämföra 2 likvärdiga företag o göra massa analyser o annat mög. Ska nog jämföra ABK o MKB i Malmö. Blir nog bra.

Fick tillbaka tentan idag med, fick minsann VG även denna gång, o det trodde jag inte. Men som Amelie skrev måste jag börja tro på mig själv. Är tydligen duktigare än jag tror :)

Allt för nu .... massa text o grattis till dig som orkat läsa igenom allt ;)
Hej!

5 kommentarer:

Carolin sa...

amen vad händer, tryckte på publicera det du skrev Amme, men sen försvann det bara. Men skönt att iaf du tycker om när jag svammlar ;) PoK

Anonym sa...

Ja du får nog verkligen börja tro på dig själv;) VG e ju super duperbra:)
/Jennie

Anonym sa...

Grattis! Du är en riktig stjärna, du kan mer än vad du tror. Jobba på självkänlsan. Heja dig/ Kram Anette

Frida sa...

men? vad hände med min kommentar då?

Carolin sa...

Frida: har inte fått nån kommentar från dig förutom den jag fick nu.