tisdag 2 mars 2010

resten av veckan är vi "lediga" från skolan, så det blir till att sitta hemma o försöka komma igång med arbetet. Ska nog bli bra i slutändan, trist bara att jag är så kass på att analysera o det är den stora delen i arbetet. Men med Googles hjälp ska jag nog fan klara det ;)

Tvätta en maskin tvätt här innan o tvättmaskinen läcker, värre än innan. Svärfar kolla på den när dom var här i söndags men då läckte den inte, men så kan det vara. Ska ta in en annan vi har i garaget, den funka när den ställdes dit som reserv men stått där i x antal år, så den funkar kanske inte längre, så då blir det till att köpa en ny. Hade varit kul med en ny maskin, men trist med kostnaden. Fast ska vi ändå upp med massa pengar för varmvattenberedare o allt det andra så är ju inte en tvättmaskin en så farlig kostnad :) Jaja vi får se imorrn när den andra tas in.

Imorrn kommer pappa o sätter väv på väggarna i tvättstugan, så sen blir det till att besöka eko för att köpa färg :) Sen blir det ju lite stiltje där ute med tanke på att pappa inte kommer hem från Thailand förren den 15 mars, men sen kommer det bli fint :) Vet inte vad vi skulle gjort utan pappa, han är bra på mycket o ställer alltid upp. Vet att du läser här så TACK för att Du finns :) (gäller ju även mamma såklart fast i andra lägen;)

Imorrn ska jag in för en koll av min envetna cysta som inte vill försvinna, hoppas den minskat mycket denna gången, efter blir det ett gympass på friskis o sen hem o sitta med mina 2 årsredovisningar o laborera med siffror o nyckeltal :)
Hej!

Inga kommentarer: