fredag 19 mars 2010

sitter här i lugn o ro för första gången på 3 dagar :) skönt är vad det är. Alwin följde med morfar hem. Har nämligen varit ute på äventyr idag :) Vi köpte en tvättmaskin igår så skulle pappa följa med mig o hämta den idag med sin bil. Så vi möts upp hos min mormor o morfar för han skulle kolla på deras bil som inte funkar. Sen bestämdes det att den behöver in på Toyota för lagning, så pappa bogserar mig i bilen, en annorlunda upplevelse :) men det gick superbra. Så Alwin fick åka i baksätet på toyotan sen hem fick han sitta bak i karros hundbur :) Härligt syn o han tyckte det var skitkul. Sen nu fick han följa med morfar hem så ska jag köra ut där om en stund på lite fika.

Har suttit lite med arbetet med o det går framåt. Maila det jag skrivit hitintills till läraren o hon sa att det såg bra ut :) Yay på rätt väg. Imorrn är det stan som gäller på förmiddan, köpa paket till både svärfar o Dino (som Alwin ska på kalas hos på söndag) sen på eftermiddan är det då dags för kalas hos svärfar :) O på söndag ska Alwin iväg på kalas. Fullt upp med andra ord, men hellre ha det än o inte ha nåt o göra alls. Ska ta o träna på söndag med när han ändå är på kalas, så kan Björn få lite ensamtid hemma :)

Dags för lite lunch.
Hej!

Inga kommentarer: