fredag 19 februari 2010

nu får det väl ändå räcka med snö, värsta tunga blötsnön är det med. Precis varit ute o skottat bort ett berg på över 1 meter bakom Björn jobbebil, så han kan parkera där han ska när han kommer hem. Är så trött på det. Visst det snöade väldigt fint här innan idag, men lönt att det snöar när det ändå är plusgrader o blir till en massa slask. Me not like.

Imorrn blir det en runda på stan, har ju tid hos synsam kl 10 o sen ska Björn dit kl 11 för han har problem med sin ena lins. Hoppas dom har mina styrkor hemma så jag kan få slippa glasögonen direkt :)

Hade fått ett sms när jag kom in efter snöskottningen, blev så glad när jag läste det. Hoppas vi snart ses :) *längtar*

Ikväll blir det, som de allra flesta andra fredagar, snask, grey's o let's dance. Toppenkväll med andra ord :) Sen imorrnkväll är det tänk att vi ska komma iväg till en kusinträff ute i ödemarken. Ska vara hemma hos min ena kusin Tina som bor mitt ute i ingenstans, vet att det är upp till höger efter Broby typ :) *haha* men vi ska nog hitta om vi kommer iväg, beror ju helt på hur mycket det kommer snöa imorrn. Annars får vi ha en hemmamyskväll istället :)

Har suttit o pluggat till tentan idag, först blev det ett gympass men sen så ..... har nog fortfarande knappt fått in något, kanske något lite om belsutsträd o väntevärde o värdet av perfekt information. Det ni! :) Får sitta på söndag o sen måndag med sen är det bara att hålla tummarna på att mer har fastnat. Känns som tentan blir mest massa svamelsvar, så får man kanske med lite, men det värsta är att jag är så dålig på att svamla o få rätt på det :) *haha* för svamla är jag skitbra på här i bloggen :)
Hej!

2 kommentarer:

Anna sa...

tack!! :) Jag hoppas också att jag får lika positiva upplevelser som du. Tror det är lite vad man gör det till!! ;)

Kram på dej

Amme sa...

Jag tycker om när du svamlar ;)