tisdag 23 mars 2010

varit o tränat nu på morgonen o fasen vad gött det var, är helt matt i benen så det ska vara :) Försöker verkligen sitta med mitt arbete men kommer ingen vart, måste verkligen tvinga mig imorrn så jag får skrivet nåt, nu har jag mest bara räknat ut en massa, men det är ju analysen sen som tar mest tid. Har hela nästa vecka med på mig så det är ingen tidspanik, än iaf :) Tänkte försöka vara klar på trosdag i nästa vecka så jag kan få vara ledig i påsk o slippa sitta med det då. På måndag ska vi ha lite samling i skolan för att göra upp en planering då vi är på högskolan, så då ska jag sitta lite med läraren o se om hon kan hjälpa mig lite på vägen :)

Gick in på skatteverket igårkväll o kollade hur mycket vi skulle få tillbaka eller betala. O det var en positiv överraskning, vi kommer få tillbaka en hel del, så jäkla gött :) Kan man göra roliga saker i sommar utan att behöva snåla :) Gött det.

Snart dags för lite lunch, börjar bli småhungrig här nu .... har iaf gått ner 1 kg på 1 vecka nu så det börjar arta sig, hoppas det fortsätter så :)
Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt, speciellt efter alla tråkavgifter som blev med tvättstugan. Kram Tina

Carolin sa...

Tina: ja verkligen, super gott o kunna göra nåt kul i sommar :)