onsdag 31 mars 2010

arbetet är klart, tror jag iaf, spånar lite till på om jag ska skriva mer i sammanfattningen eller låta det vara. Ska iaf skriva ut det ikväll för att lämna in det imorrnbitti innan träningen. Ska träna med Tina imorrn med :) Alltid trevligt med sällskap.

Rörmokaren o pappa har precis varit här, han hann inte koppla in med rör o allt idag så han kommer igen imorrnbitti för att göra allt klart :) Jag behöver tvätta!!! :) Kommer bli skitfint när det är klart, ska dra om lite rör o sådär. Sen kommer pappa igen ikväll för att koppla varmvattenberedaren till strömmen, sladden räckte inte till uttaget så han ska fixa det, Tur jag har pappa, vad skulle man annars gjort :)

Helgen kommer tillbringas i vänner o familjs sällskap. På fredag blir det middag i Rinkaby, lax o mammas gods sås *jumjum*, lördag kommer Tobbe o Anette o barnen hit, söndag ska vi äta hos svärmor o på måndag är det dags för barnkalas igen. Ingen press alls att vi med måste ha kalas när Alwin fyllt år :) *haha fast tur att kalaset han var på inte var nåt avancerat :)

Snart dags att hämta hjärtat på dagis, Björn ska träna direkt efter jobbet så han kommer inte hem förren vid 19. Kanske skulle åkt ut till mamma o pappa? hmm .... vet inte hur jag ska göra ... drygt att bara sitta hemma med ju. Jo efter ett samtal till mamma så är det bestämt, vi åker ut en sväng där :)

Det var väl min superintressanta uppdatering för idag :) Kommer bilder på vår fina tvättstuga imorrn förhoppningsvis :)
Hej!

2 kommentarer:

sofie sa...

Vilken härlig helg du har att se fram emot!

Ska titta in igen sen på tvättstugebilderna, vi ska göra vid vår snart så kollar runt efter inspiration!

Glad Påsk!

Carolin sa...

sofie: ja gör så, kommer dock inte upp ikväll då vi inte hunnit färdigt idag, men imorrn så. Ingen superfin tvättstuga precis, den är rätt liten så vi har fått göra det bästa möjliga av den :)
Glad Påsk!