lördag 20 mars 2010

idag har vi varit väldigt effektiva. Dagen börjades med ett besök på Elon, hittade en annan jättebra tvättmaskin för ett bättre pris än den vi köpt på onoff. Så vi åkte dit o köpte den o sen upp till stan för inhandling av presenter o lite annat smått o gott. Sen hem o in med gårdagens tvättmaskin i bilen för retur till affären o efter det in på cheapy o köpa klinkers till tvättstugan o sen hem till svärfar för kalas :) Så vi har minsann hunnit med massa idag.

Längtar tills kl 11 imorrn då jag ska slita ihjäl mig i gymmet, ska verkligen köra på så jag kan bli slim fort :) *haha* Längtar även tills tvättstugan är klar så jag kan få tvätta i min nya maskin. Får åka ut till mamma o pappa för att tvätta nu i veckan då vi inte har nån maskin inkopplad, vill inte asa in den nya för att sen asa ut den igen då pappa ska lägga golvet. Men det går ju på detta viset med, tur man har sina föräldrar :)

Kvällen har tillbringats framför tvn, först kollade vi på filmen "Four christmases" skitrolig film :) Sen har vi kollat 2 avsnitt av serien Dollhouse med jättebra. Tror snart jag ska krypa ner i sängen är så fruktansvärt trött!
Hej!

Inga kommentarer: