söndag 21 mars 2010

har varit på friskis nu på förmiddan o tagit ut mig ordentligt, fasen vad skönt det var :) O nu sitter jag här o njuter av tystnaden, Alwin o Björn är på barnkalas i vä hos en dagiskompis till Alwin. Det började kl 13 o 13.07 ringer Björn o frågar var det är nånstans för han hitta inte. Jag blir så trött, han kolla på eniro innan han stack o enligt mig är det en väldigt enkel adress att hitta till, men som vanligt irrar världsmästaren på dåligt lokalsinne o irrning rundor :) Men med min o eniro.se hjälp så hitta dom dit dock 10 minuter sena. Jag sitter här hemma o skäms åt honom, enligt mig finns det knappt nåt värre än att komma för sent. Jaja hoppas dom får roligt iaf.

Var bara tvungen att skriva av mig :) *haha* Nu ska jag hoppa in i duschen.
Hej!

Inga kommentarer: