måndag 22 mars 2010

måndagmorgon o allt känns trist, tvingar mig att sitta med arbetet men så kommer det där telefonsamtalet. Fredrik från Ernst & Young, jag tänker att han ringer för o meddela att jag inte fått praktiskplatsen men tji fick jag :) Han fråga om jag ville fundera, men jag sa JA direkt, försökte hålla all nipprighet tillbaka lite men det var svårt. Blev så jävla glad så det går inte med ord att beskriva. Så min måndag o veckan började helt perfekt hoppas den fortsätter i samma spår :)

Till helgen ska pappa fixa golvet i tvättstugan o sen kommer rörmokaren på tisdag eller onsdag i nästa vecka o fixar med varmvattenberedare, ska bli så härligt att få iordning där o få tvätta med min nya fina tvättmaskin :) Lägger säkert upp bilder på hur fint det blev sen :)

Nu ska ja sitta lite till med mitt arbete, svårt att komma vidare dock .... försöker o försöker :)
hej!

Inga kommentarer: