tisdag 30 mars 2010

har varit på gymmet idag direkt efter dagislämning, sen hem snabbt som ögat då köksbordet skulle komma mellan 10-12. Strax efter 10 kom en liten kille, ja han var liten typ 18 år gammal eller nåt, så vi bar in o ut bordet här. Hittat en skavank på detta nya bordet med, men orkar inte bry mig. Är ett hål ett avlångt, inte jättestort men ändock. Får se vad Björn säger när han kommer hem :)

Suttit med arbetet nu ett bra tag o börjar se slutet i tunneln :) Har ju en egen deadline satt tills på torsdag men förhoppningarna är att jag kommer bli klar redan imorrn. Så kan jag åka o lämna arbetet på torsdag. Sen på torsdag eftermiddag kommer Jennie med barn på lite fika :)

Imorrn kommer då tvättstugan äntligen bli klar, rörmokaren o pappa kommer efter middag o fixar :) Så jäkla skönt ska det bli, o äntligen kunna tvätta när jag vill, tvättkorgen svämmar över här :) Ska ta o roa mig med att måla rören ikväll, dom kommer knappt synas då varmvattenberedaren täcker halva o sen resten är bakom diskbänken som ska stå där. Men lika bra att göra det, ska måla med andakt för det var en jävla dyr färg, en liten burk för typ 150 spänn.

"Pratade" lite med A igår, fick sagt lite mer denna gången än då jag fick sms:et, får tunghäfta så fort jag tänker på det o vet inte alls vad jag ska säga :( men som sagt fick skrivet lite igår iaf. Kan inte fatta hur livet kan vara så här orättvist, NI finns i mina tankar varje dag!

Efter detta hemska ska jag verkligen bli bättre på att inte ta saker o människor för givna, har alldeles för lätt för det. Ska bli en bättre människa helt enkelt :)
Hej!

Inga kommentarer: