fredag 26 mars 2010

igår fick jag den konstigaste frågan av de alla, tänker dock fortsätta vara kryptisk o inte skriva vad. Men jag blev helt paff och chockad. Min andra hälft förstår inte varför jag blev så chockad som jag blev och varför, men det får väl lägga sig. Jag får helt enkelt lära mig att bita ihop o inte jaga upp mig så hemskt. Jag tycker ju personligen att detta är nåt man frågar försiktigt o inte bara slänger fram vind för våg. Men vi är ju alla olika o jag är tydligen mer försynt än andra :) *haha* eller inte, men skillnad om man känner människan (som frågade) väl än inte alls.

Jaja jag var bara tvungen att skriva av mig lite. O sen det här med facebook, blir småirriterad över att en del skriver massa kryptiska meddelande där istället för att ta upp det privat med berörd. Visst jag har skrivit nåt sånt själv, men det är slut med det nu!

Helg idag, blir en runda till gymmet o sen kommer pappa för att påbörja golvet i tvättstugan o sen ska vi ut till toyota o hämta morfars bil som är färdig för avfärd. Ikväll blir det lite familjesammankomst, så Alwin ska vara en stund i Rinkaby. Imorrn är det party, har fan inte varit ute o dansat sen november 2008, haha fan vad längesen. Kul ska vi ha iaf, ska hem till Tina som för övrigt fyller år imorrn :)
Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

November 2008.. Oj oj, tur jag drar ut dig nu:) Jag kan iofs. inte skryta med nån utgång sen i höstas... Är grymt nyfiken på vad det var för fråga, men det får du berätta om du vill sen. Kram kram /Tina