måndag 29 mars 2010

måndag igen, fattar inte hur helgerna kan gå så fort. Haft en härlig helg iaf sånärsom på en liten incident. I fredags firade vi svärfar, sen i lördags kom familjen Wiberg på lite fika, fick passa på o träffa Ida som varit hemma i helgen. Sen kom pappa o fixa lite med golvet i tvättstugan. Sen bjöd kvällen på middag i Rinkaby, lämnade Alwin där så Björn kunde hämta mig efter festen. Lånade deras bil då dom skulle köra upp med Alwin i söndags, så glömde jag blommorna till Tina (skulle jag inte gjort) så Björn backar tillbaka o kör tamejfan in i staketet vid idrottsplatsen, så nu får bilen lackas om på sina ställen o vi blir X antal tusenlappar fattigare, tur vi får tillbaka på skatten :) Stressad blev ju jag, men jag hade trevligt ändå :) Trevligt sällskap o bra musik på Grands, men var nog tyvärr för nykter så jag retade mig mest på alla fulla hänsynslösa människor som stog o knuffades på dansgolvet :)

Idag har jag varit i skolan för en liten frukostsamling :) Jättegott var det, på tisdag i nästa vecka är det dags för att börja på högskolan, har en sådär 30 veckor högskolestudier kvar innan jag är klar med utbildningen :) Ska sätta mig o plugga lite nu, får väl göra en del om jag ska hålla min deadline på torsdag kl 12.00 :)
Hej!

Inga kommentarer: