tisdag 16 mars 2010

oj vad längesen jag skrev, har inte riktigt haft varken ork eller motivation. Sitter o försöker mig på projektarbetet, precis räknat ut nuvärdet av kassaflöden, någon som vet vad det är? ;) vet inte om jag fått rätt på det, får väl be Ann (läraren) kolla på det. Var ju på intervju i fredags på ernst & young får besked om 2 veckor så det är bara att hålla tummarna. Hade varit skönt att ha det fixat allaredan. Många som söker praktikplats nu, både arbetsförmedlingen o högskolan. Men nånstans lär jag väl få vara :)

Gyn ringde i förra veckan o mitt blodprov såg bra ut, ska dock dit igen om någon vecka för att kolla om den växt mer för då plockar dom bort den, men jag tänker propsa på att ta bort möget ändå, varför ska den sitta där ....

I söndags var vi för övrigt på ikea, köpte inredning till tvättstugan, har målat klart där nu med så nu är det bara golvet o insättning av ny varmvattenberedare kvar. Pappa är hemma nu iaf, dom landade vid halv 7 imorse :) Ska bli kul att se filmen därifrån, vi ska ju åka dit om 2 år *haha* bra framförhållning :)

Kollade ju på Hollywoodfruarna igår, dom är ju för hemska en del av dom. Den enda som verka lite normal är ju den snorrika frånskilda bruttan. Men Maria är min favorit, hennes mamma var väl konserverad *hahaha* Jag ska bli rik är det tänkt men ska försöka att inte bli pantad :)

Igår fyllde gumman år, så grattis till henne här också :) Hoppas dom får komma hem snart, saknar ju henne massa.

Nog svammlat för idag .... ska jag ner o kolla våra bästa år o sen in till stan för att byta Alwins trasiga jacka o sen ta bort stygnen. Tog ju bort ett födelsemärke förra veckan :)
Hej!

1 kommentar:

Amme sa...

Håller med om Hollywoodfruarna. Pääivi & Lena är fan bara för mkt att palla glo på.
Maria M är bara för härlig däremot!! Hennes mamma va bra konserverad & hon skulle skicka henne till en make-over för visa alla hennes vänner hur svensk & naturlig hon är haha. Maria skulle man haft som granne el nåt. :)