torsdag 1 april 2010

måste skriva av mig här med, har dock bombat facebook redan :) Jag tyckte Björn skulle stanna hemma från träningen idag, då han tränat 3 dagar i sträck, men han stack iväg. Sen kommer han hem o är helt förstörd, min första tanke var att han kört över Rolex eller nåt .... men någon hade brutit upp hans låsta skåp på träningen, tagit hans mobil, vigsel och förlovningsring, klockan och nya efva attling ringen :( Björn är mest ledsen över telefonen o alla bilder o info han har på den, men han lyckades spärra den så idioterna kommer inte ens in i telefonen, sen är jag mest ledsen över ringarna. Förlovningsringen har suttit på hans finger i över 10 år o vigselringen i 2 ½ år. Vi lär ju dock aldrig se ringarna mer, man kan ju hoppas att dom är så korkade så dom lämnar in dom till en guldsmed eller pantbank för då kanske vi får se dom igen, men risken finns ju att hand/dom är smartare än så.

Så denna mysiga ledigheten började ju bra ..... inte :( en positiv sak är ju att Björn förhoppningsvis får en helt ny iphone genom försäkringsbolaget .... men jag vill ha tillbaka ringarna ju. buhu*

Nu ska jag gå o lägga mig, lär väl inte kunna sova ändå .....
Hej!

Inga kommentarer: