onsdag 4 november 2009

fy satan vad kallt det är, både inne o ute. Blåser ju rätt in här känns det som, värmepumpen går för fulla muggar.

Har tagit mig en liten pluggpaus, har ju tenta imorrn så det är det jag sitter med. Lite årsredovisning o sånt skit :) Hade utvecklingssamtal igår med läraren o hon var positivt överraskad o väldigt glad att dom tagit in mig, eller att jag kom in alls. Dom hade visst varit väldigt tveksamma då jag har dåliga betyg, har sämst i klassen verkar det som. O nu när jag gjort så bra ifrån mig så var hon jätteglad, o jag med :) Hoppas tentan imorrn kan ge mig ett VG till :)

Snart fredag, yay. Ska bli superkul att komma ner till Frida, o få sova i hennes finfina säng;) Björn ska flexa lite på fredag så vi kan åka lite tidigare, inte kul o kommer ner där jätte sent ju. Hmm .... kanske blir träning ikväll. Björn ska ju skejta med Peppe men verkar som frugan där är sjuk så då får han ju stanna hemma o passa ungarna, får se om jag kan få nåt svar från Björn så jag vet om jag kommer iväg ikväll eller ej. Hade jättegärna velat komma iväg för annars blir det ingen träning förren på måndag.

På fredag måste jag ta en tur på stan o köpa doppresent till Sonja, kusinbarnet, som ska döpas på söndag, ska vara uppe i skobygden redan kl 10, blir en tidig söndagmorgon. Sen efter det blir det till att åka in till svärfar för lite farsdags fika. O på kvällen blir det farsdags middag i Rinkaby :) Så denna helgen är mer än fullmatad.

Hej!

1 kommentar:

Amme sa...

Hoppas du kommer iväg & får träna idag. =)
Roligt ni ska till Malmö oxå i helgen. Shoppa lite för mig med ;) & lycka till på tentan imorgon. pussss