onsdag 18 november 2009

hoppas det är ett stabilt hus vi bor i, knakar överallt som det blåser o fönstrena skångrar. Bor helst i en lägenhet nånstans när det blåser så här, gillar det inte alls. Stog på aftonbladet.se att det blåst 42.8 meter per sekund på Öresundsbron o det är fan inte lite det ....... nej fy o usch. Ska gå o lägga mig o hoppas jag somnar fort så jag slipper ligga o lyssna på grannens snöskopa (som dönar som fan när det blåser ute) som hänger på deras lilla bod invid vår häck :)
Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte bättre här i stan, ska jag säga. Känns som att rutorna ska blåsa in. Har varit i Nymö ikväll, där gick strömmen 4 ggr. Bara korta stunder. Tänkte på er då o undrade om ni hade ström. Får väl gå o nanna nu, kan jag inte sova får jag väl lägga mig i vardagsrummet, där ligger inte vinden på. Kram Anette

Carolin sa...

Anette: vi har haft ström hela tiden inte illa :) Blinkade till en gång men annars inget. Kram