måndag 9 november 2009

fick tillbaka tentan idag, fick 32 av 40 så jag är nöjd :) Är dock bara en del av en kurs så resten kommer till våren då även betyget sätts. Fick kallelse till vaccinering nu på fredag, får fundera tills dess hur jag ska göra, har ju inte tid att vara sjuk. O blir jag kass av vaccinet så kan jag ju va sjuk i helgen :) Har förvisso en runda på stan inbokad på lördag med mamma för inhandling av födelsedagspresent :)

Nästa helg igen när jag fyller år o då vi även ska åka till Luns o fira svärmor o Ulf, så ska mamma o pappa passa Alwin lördan-söndan så vi kan ut o äta nåt på kvällen, inget bestämt men nåt får vi hitta på. Ska vara i Lund kl 14 har jag för mig så vi lämpar av Alwin innan dess, skönt o va lite barnfri :)

Träning ikväll, skönt, men vilekt skitväder det är, regnar o är kallt bbrrrrr.
Hej!

Inga kommentarer: