söndag 8 november 2009

har varit en fullspäckad helg. fredagen började med en lunchdate på stan med Tina för att sedan vid 16 åka ner till Malmö, jag körde o ni kan ju tänka er mig i Malmö under rusningstrafik, haha, men fram kom vi iaf. Fick god mat när vi kom fram, sen kolla vi lite idol o sen en film. Lördagens tillbringades först en snabbis på entre, ja köpte en top från gina, sen åkte vi till ikea. Inget speciellt med det nya ikea, som alla andra typ :) Köpte dock lite smått o gott :) Hade väldigt trevligt iaf, alltid lika kul att träffa Frida.

Dagen började kl 9 imorse då vi körde o hämtade mamma, åkte till Glimåkra för att gå på dop. Direkt efter lite lunch hos kusinen begav vi oss in till Mats för lite fika o efter det hem till pappa för middag. Kom hem strax över 20, så det har varit en lång o jobbig dag. Fick dock ett underbart samtal i bilen in till stan, en groggy vän som säger "jag har blivit mamma" så:

GRATTIS gumman till din son, håller alla tummar o tår att det fortsätter bra o att lillkillen växer i en dundrandes fart o får komma hem med er så snabbt som möjligt. Älskar dig. PUSS till er alla 3 ;)

detta var min summering av helgen som gått, imorrn får jag reda på om jag klara tentan vi hade i torsdags men det hoppas jag :)

Inga kommentarer: