torsdag 26 november 2009

hmm får väl fråga folk i verkliga livet istället då anf min hårfärg :) *haha* noll respons på inlägget, eller är det kanske så att ingen läser min blogg :) Jaja så kan det vara.

Varit i skolan idag sista gången denna veckan. Tänkte försöka mig ut o putsa fönsterna när jag hämtat Alwin, men började ju regna innan, får väl se om det gått över. Behöver ju putsas nu innan ljusstakarna ska upp :) I helgen blir det fest på lördagkväll i eslöv :) Innan på dagen ska vi ta en tur på stan lilla familjen, tänkte jag skulle köpa lite nya träningskläder för presentkortet jag fick av Mary o Sven-Åke :) Sen blir det till att lämna Alwin hos farmor :) hade ju kunnat ha med honom då dom vi ska til själva har barn i Alwins ålder, men enklare att åka själva så slipper vi bli så styrda av att åka hem när Alwin inte orkar mer. :) Skönt med sovmorgon också.

Bara en massa dravel här känner jag, ska väl ta o åka o hämta lilleman nu o sen se vad vi kan hitta på här :)
Hej!

Inga kommentarer: