torsdag 5 november 2009

tentan idag gick nog bra, får reda på mer på måndag :) Blev en liten spontanfika hos Jennie med familj i eftermiddags. Alltid lika trevligt. Imorrn bjuder dagen på en träff med Tina o lite shopping, sen vid 16 bär det av till storstan :)

Fick sms av en gumman innan, hoppas lilleman väntar lite så han får växa lite till. Tänker på er o håller alla tummar jag kan :) Men ser ju iaf hoppfullt ut, vilkey gör mig jätteglad.

Ska önska mig nya gympaskor o födelsedagspresent, får ju sjukt ont i benhinnorna så fort jag bara jympat lite, har hittat dessa:

kostar förvisso lite, men det kan det ju vara värt för att kunna jympa utan massa eftervärkningar :) Hade varit störtskönt att kunna köra ett pass o ta i allt vad man kan utan smärta. Det är drömmen ;) Läs nu detta mamma o pappa ;) *haha*

tänkte önska mig en elektrisk tandborste med, men dom är med dyra så får nog nöja mig med ett par skor, får kanske se vad tomten kommer med sen, känner mig ff som ett barn när det är julafton o i år ska vi vara hemma i Rinkaby med, precis som förr. Känns verkligen som julafton när man är där hemma, inget illa menat men det är ju det man är van vid :) Får väl se om jag pallar hålla i julen igen nästa år, bara att vänja sig kanske, för ska vi vara allihop tillsammans får det ju bli här hemma :)

Nu sk ajag hänga litta tvätt.
Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma har läst *haha*
Kram

Frida sa...

jaha...och hur var nu malmö då? Jag är sååå nyfiken! ;)