onsdag 18 november 2009

idag är det hemmaplugg som står på schemat. Lite svårt även i denna kurs vad jag ska plugga på, mer än att läsa i boken, men det löser väl sig. Onsdag idag dvs ännu lite närmre helgen :) O i helgen är det full rulle. På lördag lämnas Alwin i Rinkaby sen ska vi på kalas i Lund, på kvällen har vi bokat bord på Bar-b-ko o sen eventuellt blir det bia efteråt, funderar på 2012, har hört att den ska vara bra. Sen på söndag fyller ju jag hela 27år, så då blir det kalas. Skönt att Alwin är i Rinkaby så vi kan fixa här i lugn o ro :)

Blev ju vaccinerad i fredags med o det var ju chill. Men på kvällen fick jag feber, frös som fasen o hade frossa. Sen började jag svettas .... men på morgonen var det bra igen :) O sen ont i armen som tusan hade jag o sen Björn fick bara lite ont i armen :) Så nu är vi vaccinerade iaf, hoppas bara vi inte hinner bli sjuka innan vaccinet börjat verka.

Nu ska jag ner o ta tag i böckerna.
Hej!

Inga kommentarer: