torsdag 12 november 2009

har precis pratat med gumman ..... så härligt att få prata lite med henne, händer ju inte så ofta nu när hon är i Lund på sjukhuset med sin lilla familj :) Allt är iaf bra med lille killen, så glad för deras skull :) Ska bli härligt när dom kommer hem så man får träffa dom :) det är ju långt fram i tiden men ändå :)

Imorrn blir det vaccinering för mig, se vilka biverkningar jag får, hoppas jag bara får ont i armen. Har hört lite olika från vänner o bekanta nämligen, men jag håller tummarna för så lite som möjligt. Måste ju kunna gå på stan på lördag o hitta födelsedagspresent till mig :) *haha* mamma kanske får köra mig i rullebören :)

Nej nu ska jag nog gå o lägga mig ...... spruta o plugg imorrn, blir nog ett besök i himmelriket också ..... dvs godisaffären *haha* ja jag är sjuk i huvet jag vet ;)
Hej!

1 kommentar:

Amme & Colin sa...

Åh va fint du skrivit gumman. Blir så glad. Puss & kram