fredag 30 oktober 2009

oj en hel vecka sen sist jag bloggade :) Ja veckan har inneburit en del plugg men även lite nöje :) I onsdags var jag på lunchdate med Amelie, graffiti, fika o massa tjabb. Ikväll sitter jag ensammen, har kollat på idol o Greys. Shit vad Greys var bra idag, längtar tills nästa fredag. Björn är på klubbfest, lite mat o sen festande misstänker jag, han ska få skjuts hem av Mats sen, o imorrnbitti bjuder jag på scones ... mmmmm ......

Helgen bjuder på lite besök, imorrn ska vi ut till mamma o pappa på lite fika sen på söndag ska vi till svärmor på middag. Härligt :) annars är det ju en tråkig helg då det är röda dagar. Nästa helg blir det desto roligare, på fredag sätter vi oss i bilen o åker till Malmö, ska sova hos Frida, sen på lördag blir det nyöppnade ikea som gäller. Ska försöka smita inom en Gina Tricot affär med o prova jeansleggings :) Dom har billiga på nätet, men bättre om man kan prova o slippa frakten dessutom. Ser massa fram emot nästa helg :)

Ska ut o kolla nu vem som får åka hem från idol sen är det natti natti.

1 kommentar:

Frida sa...

Det ser jag också fram emot!