söndag 22 november 2009

sådär då är dagen kommen, ok jag är inte född förren på kvällen men det är rätt dag iaf :) Haft en urmysig kväll o filmen var jättebra, om man bortser från allt det överdrivna o orealistiska :) Ska snart hoppa i säng sen imorrn blir det städning innan gästerna kommer.

Tycker inte alls om att vara i ovisshet, allt jag hade velat är att få respons.

Sista kryptiska jag nämner nu o för all framtid :) Ska jag fortsätta njuta av min födelsedag ... dvs sova i min halvosköna ikeasäng :) Idag börjar mitt nya liv :) *hahaha* flumflum jag är trött.

O vill tacka min underbara man (som förvisso inte läser här) som bjudit mig på denna härliga kväll, bästa födelsedagen :)
Natti! Hej!

2 kommentarer:

Fridis sa...

Jag är glad för er skull som haft en sån mysig kväll!

Amme sa...

Grattis på födelsedagen! Puss & Kram